Planlegging

Alle i gruppa kan være med å markedsføre forestillingen og selge billetter.
Når skissen for markedsplan og visuell profil er utarbeidet, kan den legges fram på produksjonsmøtet for innspill.

 

 

Salg og omdømme

I planleggingen må det tas hensyn til at markedsførigsarbeidet har to nivåer. Målet er å selge flest mulig billetter. I dette arbeidet blir dere også synlig i offentligheten, og alt er med på å bygge omdømme for gruppen. I salget av forestillingen legges en ramme for utarbeidelse av tekst, visuell profil og PR-stunt som brukes i kommunikasjon med publikum. Dette må være basert på de verdier som gruppa har. 

Visjon og valg

I figuren vises en framstilling av de tre hovedpunktene som må tas med i planleggingen.Velg SMARTEmål som er realiserbare. Skap en felles forståelse av oppgavene og gjør valg for hvilke tiltak dere skal gjennomføre i markedsføringsarbeidet.

Viktig informasjon

Utarbeid et dokument som samler alle de sentrale opplysningene om forestillingen. Dette dokumentet kan alle i gruppa få utlevert. Da får alle den samme informasjonen som de kan dele med venner og bekjente, og være med på innsalget av billetter til forestillingen.

 

 

Footer info

Personvern

Telefon: 77 67 90 30
E-post: post@hats.no

Besøksadresse:
Vestregata 48, Rådstua Teaterhus

Postadresse:
Postboks 1216, 9262 Tromsø.

Design Hipp Hurra
Nettløsning Ramsalt Lab